נתניהו ימסור הצהרה ב-20:00; משרד המשפטים: "ללא צו שיפוטי – ההחלטות יפורסמו"

איתי גדסי 1 Comment on נתניהו ימסור הצהרה ב-20:00; משרד המשפטים: "ללא צו שיפוטי – ההחלטות יפורסמו"

מזג סוער: ראש הממשלה בנימין נתניהו מכונס בשעה זו עם יועציו ועורכי דינו לקראת פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט בשעות הקרובות | מסתמן: הגשת כתב האישום תתפרסם בתוספת חריגה | השופט שידון בעתירת הליכוד: נעם סולברג

נתניהו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חקירות נתניהו. ברקע הפרסומים אודות החלטת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסתמן כי ראש הממשלה נתניהו, שקיצר את ביקורו ברוסיה בעקבות הפרסומים, ימסור הצהרה בשעה 20:00 שתועבר בכלי התקשורת.

על פי הפרסומים, נתניהו מכונס בשעה זו במעונו הרשמי בירושלים, יחד עם יועציו ועורכי דינו. ככל הנראה, הדיון נסוב סביב הנאום שיישא הערב והחלטת היועמ"ש שצפויה להתפרסם בשעות הקרובות.

עוד עולה מהדיווחים כי לצד חוות דעתו הקובעת של היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, תפורסם חוות דעתו של פרקליט המדינה שי ניצן שככל הנראה מנוגדת לדעתו של מנדלבליט.

עו"ד אורי קורב, לשעבר פרקליט בפרקליטות המדינה, אמר במהלך משדר של חברת "החדשות", כי הצגת חוות הדעת של פרקליט המדינה לצד החלטת היועץ המשפטי, מוזרה: "זה מעט מוזר. זה חריג מאד", אמר.

על משמעות הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע, אמר: "עד עכשיו הוא היה חשוד, מרגע שמוגש כתב אישום הוא יהפוך להיות בחזקת נאשם אלא אם כן ישכנע שהוא לא נאשם. הזמנה לשימוע זו סיטואציה של הגשת כתב אישום".

יצוין, כי הליכוד הגיש עתירה לבית המשפט העליון על ידי היועץ המשפטי של המפלגה, בבקשה לעצרו את פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה בעניין ראש הממשלה. השופט שאמור לדון בעתירה הוא נעם סולברג. במשרד המשפטים הגיבו בתקשורת לעתירה ואמרו כי בהיעדר צו שיפוטי, אין מניעה מפרסום ההחלטות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אוהבים אותך אבא נתניהו בעזרת השם תנצח את הרשעים